Sunday, December 15, 2019

BBM3410Satu2019: Fotografi 2







Hai dan Assalamualaikum. 

Gambar di atas merupakan video kami. Terdapat pelbagai gambar yang kami ambil seperti pemandangan, silhoutte, pendua cermin, pendua air, bayang manusia, bayang manusia dan objek, kabur manusia, kabur haiwan, kabur tumbuhan dan kabur objek. Rupanyakan, bukan senang tau nak ambil gambar. Hahaha, dan saya bukannya biasa ambil gambar berposing bak kata orang. Hehehe, masa ini semua pertama kali jadi pengarah setiap jenis gambar. Tapi saya bukan pengarah hahaha, tapi baru saya tahu rupanya dalam asas fotografi inikan, rupanya ada nama-nama jenis di setiap gambar membuatkan saya rasa menarik dalam dunia fotografi ini. Kalau ada duit lebih, nak beli kamera mahal lah,  wiwiwiw

Yang Penting, gambar-gambar kami Prof puji tau. Jadi, hasilnya kami sangat gembira. Baiklah, jangan lupa tengok video kami. Bye!
https://www.youtube.com/watch?v=HEz9vYctOHM

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Ketika dan Kalimat

Hai dan Assalamulaikum. Setelah tangan saya menaip papan kunci komputer riba ini mengenai ketika dan kalimat, maka tugasan pun bakal be...