Tuesday, September 24, 2019

BBM3410Satu2019: Masih Di Sini

Aku Masih Di Sini


Cerita Pengalaman Terbaik 
Menjalani Latihan Industri

Pada cuti semester, semua rakan saya mengikuti latihan industri. Pada mulanya, saya bersyukur dapat menjalani latihan industri berhampiran dengan rumah serta rakan karib saya dari kecil. Kami telah pergi bersama-sama semasa mula mendaftar. Saya semakin gembira apabila empat orang lagi rakan yang sama dengan kursus program juga menjalani latihan industri bersama-sama. Saya dan rakan baik saya iaitu Sarah Balqis telah ditempatkan di unit yang sama di dalam bilik. Persahabatan kami semakin rapat apabila kami diberi tugasan untuk mengkendalikan Program Jati Diri untuk para pegawai. 

Kami diajar dengan pelbagai ilmu baru oleh pegawai penyelia kami. Saya berasa sungguh teruja kerana diajar cara membuat khemah menggunakan buluh dan memasak menggunakan barang persekitaran seperti buluh. Saya berharap hubungan kami tidak terhenti dan sentiasa saling berhubung antara satu sama dengan yang lain.

No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Ketika dan Kalimat

Hai dan Assalamulaikum. Setelah tangan saya menaip papan kunci komputer riba ini mengenai ketika dan kalimat, maka tugasan pun bakal be...