Sunday, November 3, 2019

BBM3410Satu2019: FLAT LAY INDIVIDU

Tugasan Individu


Hai, Assalamualaikum kepada semua pembaca.

Sepanjang cuti pertengahan semesti ini, kami telah diberi tugasan tau. Kami sekelas diberi tugasan untuk membuat fotorafi mengenai flat lay. Tapi, Alhamdulillah, sambil ambil gambar boleh menyenyangkan perut. Mungkin ada yang tertanya apakah yang dimaksudkan flat lay. Flat lay merupakan salah satu kaedah terkini dengan meletakkan barang pada tapak rata supaya dapat mengambil gambar yang cantik dengan pelbagai sudut.

Pengalaman yang saya dapat, saya dapat mengetahui cara yang betul mengambil gambar. pengalaman tersebut sangat seronok memandangkan ahli keluarga juga semangat membantu saya dalam menjayakan video saya. Oleh itu, boleh sambil itu, saya mengambil peluang pergi tempat makanan yang sedap-sedap. 
https://youtu.be/PoAnzS206L0
https://youtu.be/PoAnzS206L0


No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Ketika dan Kalimat

Hai dan Assalamulaikum. Setelah tangan saya menaip papan kunci komputer riba ini mengenai ketika dan kalimat, maka tugasan pun bakal be...