Monday, September 16, 2019

BBM3410Satu2019 Diri





Assalamualaikum kepada semua pembaca, 


Nama saya ialah Nor Farah Hamizah Binti Meor Lot. Saya berumur 23 tahun. Saya berasal dari Perak dan dilahirkan di Sabah. Saya mempunyai 5 orang adik beradik.

Pada masa lapang, saya lebih gemar menghabiskan masa dengan membaca novel dan menonton filem animasi Jepun (anime) yang banyak dapat mempelajari benda baru. Dalam pada masa yang sama, saya dapat mendengar lagu kegemaran saya.

Saya merupakan pelajar Bacelor Sastera (Bahasa dan Linguistik Melayu) dari Universiti Putra Malaysia. Saya telah belajar subjek Multimedia dalam Bahasa oleh Y. Bhg. Prof. Dr. Normaliza binti Abd Rahim yang sangat memberi manfaat kepada pelajar Linguistik Melayu.

Pada tahun ini, saya merupakan pelajar tahun akhir yang sedang bertungkus-lumus menyiapkan projek ilmiah tahun akhir.

Terima kasih kerana sudi membaca. 


No comments:

Post a Comment

BBM3410Satu2019: Ketika dan Kalimat

Hai dan Assalamulaikum. Setelah tangan saya menaip papan kunci komputer riba ini mengenai ketika dan kalimat, maka tugasan pun bakal be...